Vacature

Financieel Administratief medewerker – Utrecht (20 uur)

Parttime – Utrecht

Wij zijn VAMAT, verantwoordelijk voor de verkoop én distributie aan resellers en grote EPC partijen van onder andere omvormers en batterijen. Wij zijn officieel distributeur van Huawei in de gehele Benelux en Ierland. Ook de komende jaren wensen wij onze groei voort te zetten. Benieuwd hoe jij vanuit jouw nieuwe functie als Financieel administratief medewerker hieraan kan bijdragen? Lees dan verder.

Vanwege de groei zijn wij op zoek naar een parttime Financieel Administratief medewerker voor 20 uur per week.

Heb jij een boekhoudkundige achtergrond en naast diverse administratieve werkzaamheden ook ervaring met onder andere het verwerken van inkoopfacturen en bankafschriften, het aanmaken van verkoopfacturen en zorgen voor een actueel debiteurenbeheer, dan zijn wij op zoek naar jou. Jij bent in staat om zorg te dragen voor een stabiele, betrouwbare, actuele en sluitende administratie waar geen verrassingen in zitten. Je rapporteert direct aan de Finance Manager van VAMAT. De functie is voor 20 uur per week waarbij je werkt vanuit ons kantoor in Utrecht. Hybride werken behoort, in overleg, ook tot de mogelijkheden.

Je belangrijkste taken zijn:

  • Het verzorgen van de dagelijkse administratieve en boekhoudkundige werkzaamheden op het gebied van onder andere Debiteuren, Crediteuren, Inkopen, Voorraden, Uitleveringen, Algemene kosten;
  • Het aanmaken van nieuwe klanten en leveranciers;
  • Sparringpartner binnen de organisatie op het gebied van de financieel administratieve vragen.

Wat vragen wij van jou?

  • Je hebt MBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt minimaal 5-10 jaar ervaring in diverse financieel-administratieve functies;
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal zowel schriftelijk als mondeling;
  • Je bent bekend met het werken in IT systemen;
  • Affiniteit met logistieke processen is een pré;
  • Ervaring met Afas is een pré.

Je geniet van het werken in een dynamische productomgeving waar elke dag anders is, je focust op samenwerking, toont betrokkenheid en regelt de zaken goed. Bovendien ben je een teamspeler, vol energie, pragmatisch, zelfredzaam, leergierig, nauwkeurig en proactief.

Een werkgever die naar jou luistert

Ook als werkgever willen wij een positief verschil maken. Voor onze medewerkers, voor jou en voor een duurzame wereld. Het succes van ons bedrijf hangt samen met de passie en inzet van onze medewerkers. Samen zorgen wij voor een positieve, open, ambitieuze en pragmatische bedrijfscultuur waarin iedereen zich thuis voelt en zijn of haar capaciteiten optimaal kan benutten. Ondernemerschap, persoonlijke ontwikkeling en doorgroei krijgen bij ons dan ook volop de ruimte naast een marktconform salaris.

Interesse?

Stuur dan een korte motivatie en je CV naar hr@vamat.nl.

Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Copyright © Vamat. All Rights Reserved. Designed by Koningkleur